«ШКОЛА – ЦЕ ПРОСТІР ЖИТТЯ ДИТИНИ; ТУТ ВОНА НЕ ГОТУЄТЬСЯ ДО ЖИТТЯ, А ПОВНОЦІННО ЖИВЕ, І ТОМУ ВСЯ ДІЯЛЬНІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ВИБУДОВУЄТЬСЯ ТАК, ЩОБ СПРИЯТИ СТАНОВЛЕННЮ ОСОБИСТІ ЯК ТВОРЦЯ І ПРОЕКТУВАЛЬНИКА ВЛАСНОГО ЖИТТЯ, ГАРМОНІЗАЦІЇ Й ГУМАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМІН МІЖ УЧНЯМИ І ПЕДАГОГАМИ, ШКОЛОЮ І РОДИНОЮ, ҐРУНТУЮЧИСЬ НА ІДЕЇ САМОЦІННОСТІ ДИТИНСТВА МОНІЗАЦІЇ Й ГУМАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМІН МІЖ УЧНЯМИ І ПЕДАГОГАМИ, ШКОЛОЮ І РОДИНОЮ, ҐРУНТУЮЧИСЬ НА ІДЕЇ САМОЦІННОСТІ ДИТИНСТВА, ДІАЛОГУ, УСВІДОМЛЕНОГО ВИБОРУ ВЛАСНОГО ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ»

 

Завдання:

  • Створити сприятливі умови для збереження та зміцнення фізичного,  психічного, соціального й духовного розвитку всіх суб'єктів освітнього простору.

  • Підпорядкувати цілі, завдання, форми виховної роботи з учнями виховання духовно багатої особистості, морально-фізично здорової,  гуманної, зі стійкими моральними переконаннями;  свідомого громадянина України.

  • Сформувати зміст виховного процесу та системи виховної роботи на основі впровадження етнонаціональних та загальнолюдських цінностей у всі сфери діяльності.

  • Упроваджувати ідеї науки, передового педагогічного досвіду та інноваційні педагогічні технології в практичній діяльності закладу .

  • ​​​​​А активізувати діяльність органів учнівського самоврядування через широке залучення  ініціативних учнів , лідерів.

Очікувані результати:

  • Сформується високоінтелектуальна, компетентна особистість, представник нової генерації  молоді, здатна до саморозвитку і самореалізації та проектування свого життя.

  • Створиться виховний простір, сприятливий для розвитку і саморозвитку особистості, свідомого громадянина України.

  • Зросте рівень навчальних досягнень учнів та їх загальної культури.

  • Підвищиться інтерес до вирішення проблем виховання батьків, громадськості та інших інституцій.

  • Упроваджувати ідеї передового педагогічного досвіду та інноваційні педагогічні технології в практичній діяльності закладу.

  • Активізувати діяльність органів учнівського самоврядування через широке залучення учнівських ініціатив, лідерів.

Напрямки роботи

  • робота з соціального захисту учнів;

  • морально-етичне виховання;

  • робота з охорони життя і здоров'я учнів;

  • громадянське виховання;

  • трудове виховання та профорієнтація;

  • художньо-естетичне виховання;

  • екологічне виховання;

  • формування здорового способу життя;

  • учнівське самоврядування,

  • запобігання насильству в сім'ї;

  • запобігання насильству в дитячому середовищі;

  • запобігання ксенофобських та расистських проявів серед молоді;

  • гендерна рівність;

  • робота щодо Конвенції ООН про права дитини;

  • толерантність у спілкуванні.